ДНЗ № 51 "Барвінок"

rainbow

Збори

Одвічна тема — це батьки і діти,
Де всюди поруч радість і жура.
Тут завжди є причина порадіти
І місце є для щастя і добра.
Тут почуття безмежні, наче море,
Байдужості й лукавості нема.
Тут ділять порівно і щастя, й горе.
Та іноді вкриває щось пітьма…
Десь губиться тоді любов і ласка,
В стосунках добрих чорний кіт пробіг.
Зникає з поля зору гарна казка
І смуток через серце переліг.
Батьки і діти… І таке буває
Та треба все ж прийти до джерела,
Де біг свій все на світі починає
І, де любов найпершою була.
Вона підкаже, як це врятувати,
І повернути на круги своя.
Бо та любов, яку дарує мати,
Це пристань найбезпечніша твоя.
Що б не було, та треба все стерпіти
І зважити, й пробачити не раз…
Бо найдорожчі — це батьки і діти.
А все останнє хай розсудить час

 

 

 

ІНТЕГРАЦІЯ РОДИННОГО І СУСПІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ

 

І

ЗАГАЛЬНІ БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ:

І

1. Пріоритетні напрямки роботи дошкільного закладу на 2015 – 2016н. р.

1.1. Ознайомлення батьків з державними та інноваційними програмами освітньо-виховної роботи в ДНЗ

 

09.2016р.

Завідувач

 

 

Методист

 

 

 

 

Завідувач

 

 

 

 

 

 

 

Ст.м/с

 

 

 

Голова БК

2. Спільна робота ДНЗ і сім'ї щодо виховання загальнолюдських цінностей – пріоритет сучасного дошкільного закладу

2.1. Комплектація груп в ДНЗ

 

3. Укладання договору з батьками

 

4. Попередження дитячого травматизму та харчових отруєнь.

 

 

5.Звіт і вибори БК

 

ІІ

1. Підсумки роботи ДНЗ і сім'ї. Звіт БК. Звіт ради закладу за використані позабюджетні кошти на потреби ДНЗ.

 

 

05.2016р.

Завідувач

2.  Реалізація  варіативної   складової     вимог оновленого проекту Базового Компоненту та парціальних програм.

 

 

 

Методист

 

3. Результативність фізкультурно-оздоровчої роботи.

 

Ст.м/с

 

4. Про підготовку до літнього оздоровчого періоду. Попередження дитячого травматизму та харчових отруєнь.

 

 

 

 

 

Методист

Ст..м/с

II

 

ГРУПОВІ БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ

 

Група раннього віку

І

1. Вікові особливості дітей 3 року життя. Основні задачі виховання.(інформація)

1.1. Ознайомлення батьків з педагогічними вимогами навчання та виховання дітей раннього віку за комплексною освітньою програмою "Дитина "

09.2016 р.

Вихователі

 

2. Ознайомлення батьків з умовами життя і порядком в групі (екскурсія по груповій кімнаті)

Вихователь

3. Психологічне забезпечення процесу адаптації дитини до д/з

Психолог

4. Режим дня, його значення, принципи побудови, анкетування «Особливості поведінки і розвитку дитини»

Вихователь

5. Ознайомлення батьків з організацією і проведенням оздоровчої роботи в групі.

Вибір батьківського комітету групи.

М/с

вихователі

Батьківські збори з елементами практикуму «Про здоров’я серйозно»

ІІ

1. Педагогічні умови фізичного виховання дітей в сім’ї і в дитячому садку (інформація)

 

01.2015 р.

Вихователь

2. Про результати оздоровчої роботи з дітьми 3 року життя.1 пол.навч.року.(доповідь)

2.1. Про результати роботи з охорони життя та здоров’я дітей раннього віку (практикум)

 

М/с

3. З метою плекання доброї пам’яті про власний родовід провести обговорення, розгляд «Сімейної книги»

Диспут «Виховання прикладом»

 

Вихователі

Психолог

 

 

 

 

 

Ст..м/с

4. Попередження дитячого травматизму та харчових отруєнь.

ІІІ

1. Ігри дітей 3 року життя (інформація)

04.2016 р.

Вихователі

 

2. Про результати  освітньо- виховної роботи з дітьми за вимогами  комплексної освітньої програми  "Дитина "

 

Вихователі

3. Про результати оздоровчої роботи з дітьми 3 року життя

 

М/с

.

4. Організація безпечної поведінки малюка в сім’ї (з досвіду батьків). Попередження дитячого травматизму та харчових отруєнь.

 

Батьки

 

5. Про результати здійснення психологічного супроводу роботи з дітьми раннього віку

5.1. Підсумки роботи групового батьківського комітету

Психолог

 

 

Голова БК

Молодший дошкільний вік   4 рік життя

 

І

1. Основні задачі виховання і навчання дітей 4 року життя (доповідь)

1.1. Ознайомлення батьків з педагогічними вимогами навчання та виховання дітей молодшого дошкільного віку за оновленою редакцією БК та комплексною освітньою програмою  "Дитина "

09.2016 р.

Вихователі

 

2. Умови життя і виховання дітей в сім’ях з різним рівнем педагогічної обізнаності (за результатами обстеження сімей) (бесіда)

Вихователь

3. Ознайомлення батьків з організацією і проведенням оздоровчої роботи з дітьми.

-         вибір батьківського комітету групи.

Вихователі мол.групи

4. Ознайомлення батьків з організацією і здійсненням психологічного супроводу педагогічного процесу протягом року.

Психолог

5. Попередження дитячого травматизму та харчових отруєнь.

 

Вихователь ст.. м/с

Батьківскі збори з елементами практикуму «Про здоров’я всерйоз»

ІІ

1. Виховання морально-етичних навиків та звичок у дітей 4 року життя (доповідь)

 

01.2016

Вихователі

2. Правила побудови стилю поведінки з дітьми в сім'ї (практикум)

 

Психолог

3. Фізичне вдосконалення в родині. (Бесіда з батьками за результатами обстеження сімей)

 

М/с

4. Про результати оздоровчої роботи з дітьми за 1 пол.навч.року

4.1. Про результати роботи з охорони життя та здоров’я дітей молодшого віку.

Ст..м/с

 

 

 

5. Попередження дитячого травматизму та харчових отруєнь.

 

вихователі

ІІІ

1. Ігри і здоров'я дітей. Дотримання оптимального рухового режиму як умови фізичного здоров'я (доповідь вихователя за підсумками проведення “Дня відкритих дверей” - проведення прогулянки)

 

 

 

04.2016 р.

Вихователь

М/с

Батьки

2. Підсумки освітньо-виховної та оздоровчої роботи за рік (доповідь)

2.1. Підсумки роботи з ОБЖД

 

Вихователь

 

3. Організація загартування в сім’ї (з досвіду батьків)

 

Вихователь

 

4. Підсумки роботи психологічної служби за рік

4.1. Підсумки роботи групового батьківського комітету

Психолог

5. Попередження дитячого травматизму та харчових отруєнь.

 

вихователі

Середній дошкільний вік 5 рік життя

І

1. Фізичні і психічні особливості дітей 5 року життя

1.1. Ознайомлення батьків з педагогічними вимогами навчання та виховання дітей молодшого дошкільного віку за комплексною освітньою  програмою  "Дитина "

09.2016 р.

Вихователь

 

2. Організація умов життя дітей вдома. Створення куточку дитини та його значення для її розвитку (бесіда з батьками)

 

Вихователь

3. Обговорення і ознайомлення батьків з задачами оздоровчої роботи та роботи з ОБЖД з дітьми 5 року життя

-         вибори батьківського комітету групи

Вихователі

4. Ознайомлення батьків з організацією і здійсненням психологічного супроводу педагогічного процесу протягом року.

Психолог

 

Батьківскі збори з елементами практикуму «Про здоров’я всерйоз»

ІІ

1. Виховання морально-етичних навиків поведінки у дітей 5 року життя (доповідь)

 

01.2016р.

Вихователь

.

2. Правила побудови стилю поведінки з дітьми в сім'ї ( практикум)

 

Психолог

3. Сім'я - осередок духовності дитини (уклад сім’ї, любов до дітей) (анкетування батьків)

Вихователь

4. Про результати оздоровчої роботи  дітьми за 1 пол.навч.року та роботи з ОБЖД

М/с

5. Попередження дитячого травматизму та харчових отруєнь.

 

 

Ст.м/с

ІІІ

1. Аналіз і підсумки моніторингу якості засвоєння дітьми вимог комплексної освітньої програми  "Дитина "

 

05.2015р.

Вихователі

Психолог

 

2. Ознайомлення батьків з планом роботи групи на літній оздоровчий період

 

Вихователь

3. Підсумки оздоровчої роботи  та роботи з ОБЖД за рік

3.1. Підсумки роботи групового батьківського комітету

М/с

 

Голова БК

 

4. Попередження дитячого травматизму та харчових отруєнь.

 

Ст.м/с

 

Старший дошкільний вік.  Групи  старша (6 р. ж.), логопедичні (4-6 р. ж.)

І

1. Старший дошкільний вік – який він?

Ознайомлення з задачами , особливостями виховання дітей від 5 до 6 років (доповідь)

1.1. Ознайомлення батьків з педагогічними вимогами навчання та виховання дітей старшого дошкільного віку за оновленою редакцією БК,  комплексною  освітньою програмою   "Дитина "

та програмою «Впевнений старт».

1.2. Планування освітньо-виховної роботи в різновіковій групі

09.2016 р.

Вихователі старшої групи

Вихователі

Логопедичних

груп

 

 

 

 

 

 

Вихователі логопедичних груп

2. Банк ідей – «Виховуємо працелюбність змалку»

Вихователі старшої групи та логопедичних

 

3. Обговорення і ознайомлення батьків з задачами оздоровчої роботи та роботи з ОБЖД з дітьми

-         вибори батьківського комітету групи

 

Вихователі

Ст.м/с

 

4. Ознайомлення батьків з організацією і здійсненням психологічного супроводу педагогічного процесу протягом року.

Психолог

5. Попередження дитячого травматизму та харчових отруєнь.

Ст..м/с

        Тема:  «Як дошкільник стає школярем»

ІІ

1. Розвиток пізнавальної активності дітей 5,6 року життя (доповідь)

 

01.2015 р.

Вихователі старших груп та логопедичних

2. Практикум «Про здоров’я всерйоз» (Особливості психічного розвитку дітей старшого дошкільного віку);

-         виявлення типів природних стихій і темпераментів.

-         Валеологічні правила виходу із стресу

-         Чи потрібна культура спілкування (бесіда з батьками)

Вихователі батьки

Психолог.

 

Вихователі

3. Про результати оздоровчої роботи та роботи з ОБЖД з дітьми 5, 6 року життя в 1 пол.навч.року

4. Попередження дитячого травматизму та харчових отруєнь.

М/с

 

 

 

Ст.м/с

ІІІ

1.Чого досягли наші діти наприкінці

5,6 року життя? (доповідь)

04.2016 р.

Вихователі

 

2. Сімейний міст « Від чого залежить батьківський авторитет» (батьки-приклад  для наслідування, здоровий спосіб життя в родині) - бесіда з батьками

Вихователі

3. Ознайомлення батьків з планом роботи на літній оздоровчий період. Попередження дитячого травматизму та харчових отруєнь.

Вихователі

4. Підсумки оздоровчої роботи та роботи з ОБЖД  за рік

 

4.1. Підсумки роботи групового батьківського комітету

 

Ст..м/с

 

 

Голова БК

 

 

 ІІІ.  ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ БАТЬКІВСЬКОГО КУТОЧКУ

 

  1. Оформити батьківські куточки за такими розділами:

-         Чим ми сьогодні займались

-         Чим будемо займатись в цьому місяці

-         Поради і рекомендації

-         Про наших дітей

-         Картотека добрих вчинків

-         Режим дитини в дитячому садку і в сім’ї

-         Візитна картка групи

-         Меню

-         День спільних справ

-         Музична сторінка

-         Сторінка психолога

-         Медична сторінка

Кожного місяця протягом року

Вихователі всіх вікових груп

ІV

Дні відкритих дверей «Родинний університет»

 

 

 

1. «Школа соціальної адаптації» (допомога батькаму розвитку  зв'язного мовлення   дошкільників засобами художньо-

мовленнєвої театралізованої діяльності)

11.2016

Вихователі всіх груп

музкерівник

 

2. «У здоровому  тілі здоровий дух» (підвищення  рівня поінформованості батьків про здоровий спосіб життя)

01.2016

   Вихователі

Ст..м/с

 

3. «Мудре виховання серця дитини» (формувати морально-етичні якості особистості як важливого фактору подолання духовної  кризи)

04.2016

Вихователі

психолог