ДНЗ № 51 "Барвінок"

rainbow

Сторінка інструктора з фізичної культури

Кобища Тетяна В ячеславівна

 

 Фізінструктори та дитячі психологи  вважають, що навіть найвпертіших малюків можна привчити виконувати фізичні вправи щоранку. Що роблять діти із задоволенням? Одноманітні дії або активні вправи у вигляді гри? Відповідь очевидна. Учені з Організації Nemours Foundations  дійшли висновку, що під час виконання зарядки дитячу увагу потрібно підтримувати активною. Якщо ви запропонуєте малюкові шукати іграшки, користуючись підказками, зокрема йому буде необхідно вилізти на шведську стінку або, навпаки, нахилятися, щоб подивитися під диван, дитина охоче робитиме зарядку. Ще один секрет «зарядки без проблем» - участь інших членів родини. Адже разом усе робити значно веселіше. Секрет полягає ще й у тому, що для дитини характерною є наслідувальна поведінка, малюк легше виконує те, що роблять дорослі.

Фізкультурно-оздоровча робота з використанням нетрадиційних методів оздоровлення дітей в ДНЗ N 51 протягом дня

Інструктор з фізичного виховання В.А. Кравченко

1.       Щоденне ведення картки здоров"я кожної дитини (ранковий фільтр, який дає можливість не допустити в  групу дітей з ознаками  захворювання;  індивідуальні   бесіди з   батьками про  самопочуття їхніх дітей тощо).

2.       Чітке дотримання режиму дня, який забезпечує нормальний фізичний і психічний розвиток дитини, сприяє зміцненню її здоров"я, підтриманню оптимального  рівня  фізичної   розумової  працездатності.

3.       Щоденне   наскрізне    провітрювання   спортивної зали  (у відсутності  дітей, 1-2 рази  на  день), одностороннє провітрювання всього приміщення (при дітях).

4.       Рухливі ігри на розвиток різних основних рухів дітей  (до 8-10 ігор на день).

5.       Вологе  прибирання спортзали  (до ранкової зарядки, до заняття, між заняттями,).

6.       Щоденна ранкова гімнастика на свіжому повітрі з елементами дихальної та коригуючої  (в холодну пору року-в спортивному залі).

7.       Оздоровчий  дозований  біг  на  свіжому  повітрі ( в години ранкового прийому чи на прогулянці) з метою   покращення   газообміну,  зміцнення  м"язів  та кісток, покращення роботи всіх внутрішніх органів  (з середньої групи- 2р/ тиждень протягом 3-4 хв.).

8.       Оздоровча  дозована   ходьба  в  середньому  темпі  (І мол.гр.-щоденно  до 15  хв.  на  відстань 300  і більше метрів; 2 мол. гр.-ст. гр.-3 р/тиждень  (в кінці прогулянки)до 30 хв. на відстань до 2000м.)

9.       Щоденні   заняття з  фізичної культури у всіх групах (  2 заняття/тиждень-  у  фізкультурній  залі,     3 заняття/тиждень- на свіжому повітрі).

10.   Пішохідні  переходи  ( під час першої прогулянки)   за  межі  дитячого  садка  у   середньому темпі (1р/тиждень)- з 2 мол.групи.

11.  Щоденні рухливі ігри на свіжому повітрі у різні пори року(І мол. гр.-до-10-12*С; 2мол.  гр.-  до -18- 22*С; середня група - до -18 -22*С; старший дошкільний вік- за любої погоди).

12 . Валеохвилинки ( до 5 хв.-молодший д.в.; до7хв.-середній д.в.; до 10 хв.- старший д.в.).

13. Заняття з основ здорового способу  життя  та норм   безпечної   поведінки  дитини   (2р./міс.-у всіх вікових групах). 

14. Фізкультурні комплекси на свіжому повітрі(2р./тиждень у всіх групах): загальнорозвиваючі вправи, ігри  та  вправи  спортивного  характеру,  основні   рухи, ігри -змагання, ігри-естафети тощо.

15.  Забезпечення активної рухової діяльності дітей на прогулянках (І мол. гр.-30-35 хв.;2 мол.гр -35-40хв; середня гр.-40-45 хв.;ст. гр.-45-50 хв.

16.  Раціональний одяг дітей на заняттях по фізвихованню   у   відповідності  з  погодніми   умовами, з метою попередження перегрівання дитячого організму і профілактики захворювань.

17.  Виховання культурно-гігієнічних навичок та культури поведінки дітей  на заняттях по фізвихованню.

18.  Поради вихователям щодо організації  гігієнічної   гімнастики  (гімнастики   пробудження)  після   денного сну в поєднанні із      загартувальними процедурами та коригуючими вправами. 

19.  Консультації з вихователями про організацію спеціальних загартовуючих процедурспрямованих  на  підвищення  опори організму  дитини   до   негативних    факторів   зовнішнього середовища.