ДНЗ № 51 "Барвінок"

Адміністрація

«У світі існує дві складні речі – керувати і  виховувати»

Імануіл Кант

 

Балабушка Ольга Борисівна

Освіта: вища, Глухівський Національний педагогічний університет імені Олександра Довженка

Спеціальність:дошкільна освіта

Кваліфікація:

  •  викладач дошкільної педагогіки та психології
  •  організатор дошкільної освіти
  •  вихователь дітей дошкільного віку
  •  інструктор з фізичного виховання дітей дошкільного віку

Завідувач ДНЗ дуже складна та кропітка професія. Від кого залежить грамотна робота дошкільного навчального закладу? Звісно, насамперед, від керівника.
У тому, що завідувач має бути хорошим керівником, організатором, ніхто не сумнівається. Керувати професійно – справа складна. Справжній професіоналізм керівника- це уміння створити грамотний колектив.
Дитячий садок не може бути схожим на школу чи інші навчальні заклади. Він – дитячий садок, він – для дітей. І той, хто там працює, має насамперед розуміти перспективу розвитку поки що маленької людини і нести за неї відповідальність.
Завідувач ДНЗ повинен не тільки сам розуміти дітей, йому слід навчити цього вихователів і пильно стежити за їх педагогічною культурою. Він має бути на дві голови вищим у своїх знаннях , адже, якщо немає педагогічної грамотності, культури у завідувача, годі цього вимагати від колективу.
Основа роботи керівника – це не керування, а подолання перешкод, які заважають нормально працювати колективу.
Роки, проведені поряд з дітьми…Бачити, як на твоїх очах відбувається становлення людської особистості.
Чи може бути щось краще, ніж дивитися в допитливі дитячі очі, довірливо держати в своїх руках тендітну дитячу долоньку? Бути причетною до цього, впливати на розвиток і виховання дітей – це є сенсом мого життя і моєю роботою.
Завданням педагогічного колективу, який я очолюю є створення умов для розвитку компетентної особистості,поліпшення якості освітнього процесу, підвищення фахової майстерності кожного працівника, удосконалення взаємодії з батьками.
Зміст освітньої роботи з дітьми нашого дошкільного закладу відповідає основним вимогам та концептуальним засадам Базового компоненту дошкільної освіти України – оволодіння змістом дошкільної освіти упродовж усього періоду дошкільного дитинства, визнання цінності кожної вікової сходинки в особистісному розвитку при повній реалізації дитиною своїх потенційних можливостей.
В своїй роботі педагогічний колективактивно використовує інноваційні педагогічні технології, широко використовує проектні технології, що дає змогу урізноманітнити освітній процес в ДНЗ, зробити його цікавим для дітей, педагогів та батьків, які є повноправними учасниками освітнього процесу в нашому дошкільному закладі.
Один із основних принципів нашої роботи – це відкритість. Ми завжди готові поділитись досвідом своєї роботи з колегами, з батьками.
Запрошуємо всіх людей, небайдужих до проблем дошкільного дитинства, відвідати наш сайт. Сподіваємось, що кожен знайде там корисну та цікаву інформацію.

 

 

 

Приходько Ольга Юріївна

Освіта: вища, Чернігівський державний педагогічний університет імені Тараса Шевченка

Спеціальність:педагогіка і методика середньої освіти. Історія. Психологія.

Кваліфікація: вчитель історії, практичний психолог у закладах освіти

 

Сегодняшний день – мой самый хороший день в жизни. Потому, что большую часть жизни мы живем или вспоминая хорошее, или надеясь на хорошее.

Даниил Данин 

Одним із основних напрямків роботи ДНЗ є організація навчально – виховного процесу, підвищення професійної компетенції педагогів. В наш час вимоги батьків до роботи педагогів в дошкільному закладі стали більш високими. Батьки бажають,щоб вихованням їх дітей займалися професіонали – майстри свого діла. А для цього постійно треба підвищувати свої знання та вміння.
Методист сприяє професійному зросту членів колективу, мотивує педагогів до самовдосконалення та допомагає їм піднятися на більш високу сходинку педагогічної праці.
Методист – це генератор ідей, безпосередній учасник, теоретик, здатний аналізувати педпроцес, явища та робити висновки.
Професіоналізм методиста – не в збереженні образу « всезнаючого, всевміючого», а в  умінні надати ефективну допомогу. Методисту необхідно мати фундаментальні професійні знання, компетентність, широкий кругозір та загальнокультурну ерудицію.
Методист повинен мати в обов язковому порядку відповідні психофізичні якості особистості: організаторські, здатність бути лідером, вміння зацікавлювати, публічно виступати. Головне в труді методиста – не тільки донести професійні знання, але й бажання постійно займатися самоосвітою, володіти новими інформаційними технологіями. Сьогодні важливо не тільки просто зібрати інформацію, систематизувати її, порівняти, але й грамотно оформити результати.
Мені методична робота уявляється оркестром, де диригент тонко помічає звуки всіх інструментів і вправно направляє та підбирає гармонійне поєднання звуків. Методист – головна скрипка в педагогічному оркестрі.
Головна місія – допомогти педагогам відкрити самих себе, надати можливість проявити кожному свої таланти.
Сучасний методист – це методист – технолог, методист – педагог, методист – дослідник,методист – експерт, методист – аналітик, методист – керівник. А головне – люблячий свою професію та дітей.
Я бажаю всім методистам бути професіоналами та пам ятати, що професіоналізм приходить з досвідом та залежить від особистих здібностей, інтереса к ділу, намагань до постійного пізнання.
Давайте спробуємо працювати, як в останнє, доводячи всім, а в першу чергу собі,  що недарма ми носимо горде імя ПЕДАГОГ!
Важко? А хто сказав,що буде легко?
«НЕ БІЙТЕСЯ ПОМИЛЯТИСЯ, БІЙТЕСЯ БЕЗДІЯТИ!!!»

 

 

 Кубрак  Неля Юріївна - старша медична сестра